1.    Γιατί να εγγραφώ στο newsletter του themistoklistsitsos.gr;

Κάθε εβδομάδα θα σου στέλνω το νέο Χάπι βίντεο και θα σε κρατώ ενημερωμένο με συμβουλές και TIPS, για να είσαι πιο Χάπι και πιο Υγιής! Φυσικά θα μαθαίνεις και όλα τα νέα του Φαρμακείου Τσίτσου και τις Χάπι προσφορές μας!

2.    Πώς να κάνω μια παραγγελία; 

Πανεύκολο :) 
α. Παραγγελία Online στην ιστοσελίδα themistoklistsitsos.gr
β. Παραγγελία τηλεφωνικά στο 210 300 3521 καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή 9.00-17.00) 
Βολεύει να έχεις και τους κωδικούς των προϊόντων που σε ενδιαφέρουν για να μην χάνεις χρόνο. 

3.    Είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα;

Σχεδόν σε όλα τα προϊόντα έχουμε μπόλικα :) Σε περίπτωση που ξεμείνουμε ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3-4 εργάσιμες ημέρες. Για προϊόντα που εξαντλήθηκαν θα ακολουθήσει ενημέρωση από το themistoklistsitsos.gr.

4.    Πώς να πληρώσω;

  • Με αντικαταβολή (απευθείας στη μεταφορική κατά την παραλαβή)
  • Με κάρτα (χρεωστική/πιστωτική)
  • Με τραπεζική κατάθεση
  • Με paypal

Για να μάθεις περισσότερα δες εδώ

5.    Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; 

Εννοείται! Αρκεί μόνο να ΜΗΝ έχει φύγει από το Φαρμακείο Τσίτσου. Αν έχει φύγει θα ακολουθήσουμε τη διαδικασία επιστροφών. Δες περισσότερα εδώ

6.    Πότε θα παραλάβω; 

Τις περισσότερες φορές η παράδοση γίνεται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες. 
Συγκεκριμένα:

  • Μεγάλα αστικά κέντρα συνήθως την επόμενη εργάσιμη
  • Νησιά, κωμοπόλεις και δυσπρόσιτες περιοχές από 1-3 εργάσιμες.
  • Για απομακρυσμένες περιοχές πιθανώς να φτάσει τις 4 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας προϊόντος, απεργιών και γενικά αστάθμητων παραγόντων ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να μεταβληθεί. Μην ανησυχείς όμως θα σε ενημερώσουμε :)

7.    Μπορώ να παραλάβω Σάββατο; 

Μα και βέβαια, με επιπλέον κόστος 2€

8.    Μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;

Φυσικά! Παραδόσεις αυθημερόν γίνονται κατόπιν συνεννόησης και σχετικής διαθεσιμότητας

9.    Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; 

Και βέβαια αρκεί να έχει αγοραστεί από το themistoklistsitsos.gr. Δες περισσότερα εδώ

10.    Μεταφορικά έξοδα και έξοδα αντικαταβολής είναι το ίδιο;

Δεν είναι το ίδιο. Τα μεταφορικά έξοδα αφορούν την αποστολή-μεταφορά του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής αφορούν την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων και την απόδοσή τους σε εμάς. Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Για δωρεάν μεταφορικά και μηδενικά έξοδα αντικαταβολής μπορείς να επιλέξεις κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής. Δες περισσότερα εδώ

11.    Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες;

Οι τιμές λιανικής πώλησης των προϊόντων είναι ίδιες εκείνο που διαφέρει είναι οι εκπτώσεις.

12.    Πώς να επικοινωνήσω μαζί σας;

Είτε τηλεφωνικά στο 210 300 3521 είτε μέσω email στο [email protected]
#ΕίμαιΧάπι ΕΣΥ; 

 

Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η πώληση φαρμάκων  μέσω διαδικτύου.