themistoklistsitsos

3 Συμπληρώματα Διατροφής για Διάβασμα

Βλέπεις αυτό το βίντεο γιατί πρέπει να διαβάσεις ενώ θα ήθελες να είσαι διακοπές. Δεν ξεκινάμε καλά. Βλέπεις αυτό το βίντεο γιατί αν δεν διαβάσεις δεν έχει διακοπές. Όχι. Βλέπεις αυτό το βίντεο γιατί θέλεις να διαβάσεις, γιατί μάθηση σημαίνει εξέλιξη και οι διακοπές σημαίνουν επιβράβευση και απόλαυση. Προς το παρόν βάλε τα κουβαδάκια σου πάνω στο γραφείο, καλωσήρθες σε ένα ακόμη Χάπι βίντεο. Σήμερα θα μιλήσουμε για 3 αγαπημένα μου συμπληρώματα διατροφής για αποδοτικό διάβασμα για αυτό μείνε να δεις το βίντεο ως το τέλος. Θα εξεταστείς! 

Ξεκινάμε αμέσως Korean Ginseng.

Πάμπολλες μελέτες έχουν γίνει για το κορεάτικο Ginseng ή αλλιώς Panax Ginseng. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά ευρήματα αποκαλύπτουν ενίσχυση στην πνευματική απόδοση, όξυνση στις γνωστικές λειτουργίες (μνήμη, συγκέντρωση) και φυσικά μείωση κόπωσης ιδιαίτερα σε άτομα κουρασμένα και άτονα. Μάλιστα περίεργη μελέτη έδειξε ότι 400mg Panax Ginseng για 8 ημέρες βελτίωσε τις μαθηματικές δεξιότητες. Εγώ που δεν είμαι των μαθηματικών πειράζει; Δεν πειράζει.

Μέχρι στιγμής κρατάμε Ginseng, ενέργεια, διαύγεια.

Σε άλλα νέα της ημέρας άλλη δημοσιευμένη μελέτη πάλι Κορεάτικο Ginseng για 6 εβδομάδες και είδαμε αυτή τη φορά ενίσχυση στις γνωστικές λειτουργίες σε άτομα με υψηλά επίπεδα στρες. Ενδιαφέρον!

To Ginseng φαίνεται να εμπλέκεται σε διάφορα συστήματα του οργανισμού, φαίνεται να έχει δράση στο ΚΝΣ, φαίνεται να ρυθμίζει αποτελεσματικά την ανοσοαπόκριση και τις ορμονικές αλλαγές που οφείλονται στο άγχος. Με αυτό τον τρόπο καταλήγει να διατηρεί την ομοιόσταση, δηλαδή να διατηρεί την ισορροπία μας, κάτι που χάνεις δυστυχώς όταν διαβάζεις όλη μέρα. Και τι να κάνεις, συμπάσχω. Σε ελεύθερη μετάφραση μας βοηθά να αποδίδουμε ακόμη και όταν βρισκόμαστε αγχωμένοι σε απαιτητικές καταστάσεις. 

3 γρήγορα Tips: Νο1. Προτείνονται δόσεις από 200 έως 400mg σε καθαρό εκχύλισμα Ginseng ημερησίως, Νο2. Αναζήτησε στο εκχύλισμα τουλάχιστον το 2 με 3% να περιέχει γκινσενοσίδες. Μην ψαρώνεις γκινσενοσίδες είναι απλά τα κύρια δραστικά συστατικά που θέλουμε. Μιας που είπα ψαρώνεις, πάλι διακοπές θυμήθηκα.

Και Νο3. Πάρτο ιδανικά με άδειο στομάχι για καλύτερη απορρόφηση. Ετούτη τη στιγμούλα μπορείς αυθόρμητα να αφήσεις ένα σχόλιο κάτω από το βίντεο λέγοντας ό,τι θες για διάβασμα ή για διακοπές. 

Συνεχίζουμε L-theanine + καφεΐνη. Τώρα θα γίνει χαμούλης. Ας τα πάρουμε ένα-ένα. Η Θειανίνη είναι ένα αμινοξύ. Έχουμε ξαναμιλήσει γι’ αυτήν στο βίντεο για το άγχος οπότε εκεί θα δεις περισσότερα. Το βασικότερο πλεονέκτημά της είναι ότι φέρνει την ηρεμία που θέλουμε όσο διαβάζουμε χωρίς φαινόμενα καταστολής και υπνηλίας.

Με άλλα λόγια μας χαλαρώνει χωρίς να μας κοιμίζει. Ναι αλλά το θέμα μας δεν είναι μόνο η χαλάρωση αν είναι έτσι πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία. Το θέμα μας είναι και η συγκέντρωση. Συγκεντρώσου λοιπόν και πάτα μια εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube. Πώς θα συγκεντρωθείς; Εδώ έρχεται να κουμπώσει σαν κουμπάκι στην κουμπότρυπα ο καφές, ο φρεσκοκαβουρδισμένος σου, να εξηγήσω.

Έχεις διαβάσει 5 ώρες και νιώθεις κομμάτια. Γιατί άραγε; Υπάρχει μια ουσία που λέγεται αδενοσίνη. Επομένως όταν είσαι κουρασμένος αυτή η ουσία είναι υπεύθυνη να δώσει εντολή στο σώμα σου να χαλαρώσει επιτέλους. Η καφεΐνη την ανταγωνίζεται αυτή την ουσία και βγαίνει από πάνω μπλοκάροντας τη χαλάρωση. Και ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι η καφεΐνη ενισχύει την παραγωγή αδρεναλίνης μια εκπληκτική ορμόνη που θα σε κρατήσει συγκεντρωμένο και προσηλωμένο στο στόχο σου: Να διαβάσεις αποτελεσματικά.

Είμαι σίγουρος ότι σε έχω μπερδέψει τελείως, το ξέρω επίτηδες το ‘κανα, γιατί αφενός η θειανίνη σε χαλαρώνει και αφετέρου η καφεΐνη δεν σε χαλαρώνει. Άρα τι γίνεται αν τα πάρεις μαζί; Χα! Αυτό έχει πλάκα. Η θειανίνη έχει πιθανώς συνεργική δράση με την καφεΐνη. Ως εκ τούτου ένα συμπλήρωμα με θειανίνη μαζί με μια κούπα καφέ και το τελικό όφελος που θα παρατηρήσεις και από την πρώτη κιόλας φορά που θα δοκιμάσεις το συγκεκριμένο συνδυασμό είναι ηρεμία, ενέργεια, συγκέντρωση. Τι άλλο θες;

Βέβαια αναφορικά με τον καφέ να υπενθυμίσουμε μέτρον άριστον έτσι, τόσο-όσο. Τόσο ώστε να σε κρατάει alert και τόσο ώστε να μην σου προκαλεί νευρικότητα και αϋπνία.

Τελευταίο και τυχερό το μαγνήσιο. Η νύχτα έφτασε, το φεγγάρι ολόγιομο και κάθεσαι και το χαζεύεις από το παράθυρο και μονολογείς ΑΑχχ δεν με παίρνει ο ύπνος.

Λογικό μετά από τόσο διάβασμα. Το μαγνήσιο διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στο νευρικό σύστημα και αποτελεί μια αξιόπιστη και καθόλα ασφαλή λύση προωθώντας έναν ήρεμο και ποιοτικό ύπνο, που τόσο έχεις ανάγκη ειδικά ετούτη την περίοδο που χρειάζεται να ξεκουραστείς για να επανέλθεις δυναμικά την επόμενη μέρα. Δοκίμασε δόσεις από 300-500mg μαγνησίου μια ώρα τουλάχιστον πριν ξαπλώσεις και σαν μορφή προτίμησε το κιτρικό ή ακόμη καλύτερα το γλυκονικό μαγνήσιο. 

Φτάνοντας προς το τέλος σου έχω δώρο τα αγαπημένα μου 3 snack για να τσιμπλογάς καθώς διαβάζεις. Αμύγδαλα, μαύρη σοκολάτα, γιαούρτι με φρούτα.

Αυτό ήταν! 3 αγαπημένα μου συμπληρώματα διατροφής για διάβασμα. Έλα να με βρεις και στα social media να γνωριστούμε καλύτερα. Αν σου άρεσε το βίντεο πάτα ένα Like και μοιράσου το γιατί η γνώση είναι για να μοιράζεται.

Γεια Χαρά!Είμαι ο Θεμιστοκλής Τσίτσος!